Anunţ concurs angajare un post de instalator și un post de sudor
În data de 29.01.2025, S.C. ENERGOTERM S.A. organizează interviu în vederea ocupării pe perioadă determinată de 6 luni, a unui post de instalator și a unui post de sudor.
Criteriile de selecție/evaluare sunt:
- absolvent de școală profesională/liceu profil
- cursuri de specializare în domeniu
- disponibilitate lucru în ture
Dosarul va conține:
- cerere de înscriere la concurs
- copie carte de identitate
- Copie diploma studii
- CV format european
- adeverință medicală din care să reiasă că este apt pentru ocuparea postului
Candidații vor depune dosarele până pe data de 27.01.2025 ora 1300 la secretariatul unității din str.Isaccei, nr.73, clădire Donaris, et.II sau la adresa de email: office@energotermtulcea.ro.
Rezultatul selecției dosarelor va fi afișat la avizierul unității în data de 27.01.2025, ora 1530
Contestațiile vor fi depuse până în data de 28.01.2025, ora 1100, iar rezultatul va fi afișat la avizierul unității în aceeași zi până la ora 1300.
Susținerea interviului, va avea loc în data de 29.01.2025, ora 900 la adresa sus menționată.
Rezultatul interviului se va afișa pe 30.01.2025 ora 1300 la avizierul unității contestațiile urmând a fi primite până la ora 1500..
Rezultatul final se va afișa în data de 31.01.2025 ora 1100 la avizierul unității.
Informații suplimentare se pot obține la sediul societății sau la tel.0240527896.
actualizat: 17-01-2025
_________________________________
Anunţ concurs angajare responsabil pentru protecția datelor
În data de 29.01.2025, SC ENERGOTERM SA organizează interviu în vederea ocupării pe perioadă determinată de 6 luni a unui post de responsabil pentru protecția datelor.
Criteriile de selecţie/evaluare a candidaţilor sunt:
- absolvent studii universitare de licenţă în domeniul juridic
- vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei – minim 5 ani
Dosarele candidaţilor vor conţine:
– cerere de înscriere la concurs
– CV format european
– copie carte de identitate
– copie diploma studii, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări
– adeverinţă medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare
Candidaţii vor depune dosarele până pe data de 23.01.2025 ora 1300 la secretariatul unităţii din str.Isaccei, nr.73, clădire Donaris, et.II sau la adresa de email: office@energotermtulcea.ro.
Rezultatul selecţiei dosarelor va fi afişat la avizierul și pe site-ul unităţii în data de 27.01.2025 ora 1200, contestaţiile urmând a fi depuse în data de 27.01.2025 până la ora 1600. Afişarea rezultatului final al selecţiei dosarelor: 28.01.2025, ora 1200.
Susţinerea interviului, va avea loc în data de 29.01.2025, ora 1000 la adresa sus menţionată.
Rezultatul interviului se va afişa pe 29.01.2025, ora 1400 la avizierul și pe site-ul unităţii, contestaţiile urmând a fi primite până pe 30.01.2025, ora 1000.
Rezultatul final se va afişa în data de 31.01.2025, ora 1300 la avizierul și pe site-ul unităţii.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul societăţii – Compartiment Resurse Umane sau la tel. 0240527896.
actualizat: 14-01-2025
_____________________________________
Declanșarea procedurii de selecție a membrilor consiliului de administrație pentru societatea ENERGOTERM S.A.
Organizarea procedurii de selecție a membrilor consiliului de administrație se va realiza de catre Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tulcea.
În cazul consiliului de administraţie al societății Energoterm S.A. Tulcea, nu pot fi numiţi mai mult de un membru din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice.
Membrii consiliului de administraţie sunt desemnaţi de autoritatea publică tutelară şi numiţi de către adunarea generală a acţionarilor la propunerea unei comisii constituite la nivelul autorităţii publice tutelare. Informaţiile referitoare la aceste desemnări şi numiri se transmit către AMEPIP, care verifică respectarea de către autoritatea publică tutelară a dispoziţiilor privind calificarea acestora şi, în termen de 10 zile de la primirea informaţiilor, emite un aviz conform prin care aprobă sau anulează desemnarea membrului respectiv.
Majoritatea membrilor consiliului de administraţie este formată din administratori neexecutivi şi independenţi în înţelesul art. 1382 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările ulterioare. Funcţionarii publici, înalţii funcţionari publici, precum şi alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice nu pot fi consideraţi independenţi.
>>> hotararea 2 procedura selectie consiliu de administratie.docx
actualizat 30 aprilie 2024
__________________________________________
>>> anunţ de selecție pentru poziţiile de membru în consiliul de administrație.pdf
>>> scrisoare de așteptări aprobată.pdf
>>> proiect – profilul consiliului de administrație.pdf
>>> proiect – plan selectie componenta initiala
>>> proiect – plan selectie componenta integrala.pdf
>>> aprobat – plan selectie componenta integrala.pdf
>>> profilul candidatului pentru posturile de administrator.pdf
actualizat 10 iunie 2024
__________________________________________